ظرفیت اسکان اضطراری بدون محدودیت در کاشمر ایجاد می‌شود ۱۲ نفر در پی وقوع پس لرزه ۳.۸ ریشتری کاشمر مصدوم شدند (یکم تیرماه ۱۴۰۳) مامور قلابی در مشهد به دام افتاد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) دانشگاه شهید بهشتی در خصوص قطع همکاری با محمد فاضلی توضیحاتی ارائه کرد بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به مشهد مقدس | روند بازگشت حجاج تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد + فیلم واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از فردا شنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۳) +جد‌ول زلزله کاشمر به ۹۰۰ واحد مسکونی خسارت زد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکم تیرماه ۱۴۰۳) | پیش‌بینی بارش‌های رگباری با احتمال ایجاد سیلاب در خراسان رضوی وزش باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور | اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران (یکم تیرماه ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی + جزئیات (یکم تیر ۱۴۰۳) اجرای حکم قطعی یکی از پرونده‌های وحید اشتری ریزش چاه به عمق ۱۳۰ متر روی کارگر| ۲۰ آتش نشان از ۹ ساعت قبل همچنان مشغول کار هستند حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد| ۷ شهروند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند اصلاح فرهنگ سلامت از مهدکودک‌ها و مدارس برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و فرهنگ در ۲۰ تیرماه نجات جان ۶۰ نفر از غرق‌شدگی در مازندران طی ۲۰ روز قتل مرد جوان در خانه ارثی جنوب تهران + جزییات مرد معتاد همسرش را مقابل چشم فرزندان به قتل رساند آتش‌سوزی گسترده در انبار کارخانه تولید موادغذایی در غرب تهران حریق انبار زغال با تلاش ۲۱ آتش‌نشان اطفا شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۷ فوتی در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخرسال | ۷۳ درصد مصدومان کمتر از ۱۸ سال هستند

  • کد خبر: ۲۱۶۴۷۶
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
۷ فوتی در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخرسال | ۷۳ درصد مصدومان کمتر از ۱۸ سال هستند
سازمان اورژانس کشور درباره روند افزایشی مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال هشدار داد و اعلام کرد: از ابتدای اسفند هفت فوتی ناشی از این حوادث در کشور ثبت شده است و ۷۳ درصد از مصدومان ۱۸ ساله و کمتر بوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بازه زمانی یکم تا نوزدهم اسفند ماه در کل کشور شاهد رشد ۱۸ درصدی آسیب‌دیدگان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در مقایسه با پارسال هستیم؛ این آمار‌ها نشان می‌دهد که در این مدت تعداد فوتی‌ها ۱۷ درصد، قطع عضو ۴ درصد، آسیب به چشم ۲۸ درصد و سوختگی ۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

در این مدت ۲۸۲ نفر در کشور بر اثر این حوادث آسیب دیده‌اند که تعداد مصدومان در مجموع ۲۷۵ نفر و تعداد فوتی‌ها هفت نفر گزارش شده است.

از میان مصدومان این حوادث، ۹۰ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده اند؛ ۱۷۴ نفر مراجعه شخصی داشته اند و ۱۱ نفر نیز در محل حادثه درمان شده اند.

اورژانس با اعلام اینکه ۷۳ درصد از مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال را افراد دارای سن ۱۸ سال و کمتر بوده اند، خاطر نشان کرد: ۱۵ درصد مصدومیت‌ها نیز به رهگذران اختصاص دارد.

این گزارش می‌افزاید: در بازه زمانی یکم تا نوزدهم اسفند ماه جاری شاهد ۲۴ مورد قطع عضو، ۱۰۱ مورد آسیب به چشم و ۱۳۰ مورد سوختگی بوده‌ایم.

اورژانس کشور تعداد بستری‌های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال را ۵۱ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۷ مورد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طبق این آمار، استان آذربایجان شرقی با ۶۱ مصدوم در صدر قرار دارد و استان‌های تهران با ۵۴، آذربایجان غربی با ۲۸ و اصفهان با ۲۱ مصدوم در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

همچنین بیشترین میزان فوتی‌ ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در آذربایجان غربی با چهار فوتی ثبت شده است و پس از آن تهران با دو و آذربایجان شرقی با یک فوتی قرار گرفته اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->